come back


مَجـــنونـــــ!

بهـ قصهـ اَتـ برگـــــــــردـ

اینجاـ همهـ ی فاحشه ـها

لِیـــلیـــــ شــــــــــــدهــــ انــــــدـ. . .

===========================
عشــق
همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت میخندی
تا از تمام غصه هایم
رها شوم...
======================
درد دارد... وقتی همه چیز را میدانی ...
و فکر میکنند که نمیدانی ...!
و غصه میخوری که میدانی..
و میخندند که نمیدانی...!
======================
این روز ها هیچکس گرسنه نیست,

همه روزی چند وعده گول می خورند...!!!
======================
به دلتنگی هایمـــ دست نزن

می شکند بغضــمـــــ یک وقت !!

آنگاه غرقـــــ می شوی

♫HICH♫

درد دارد وقتی ...

من عاشقانه هایم را مینویسم ...

دیگران یاد عشقشان می افتند...

اما تو بی خیالی!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پرسیدم عشق چیست؟ گفت آتش است. گفتم مگر آنرا دیده ای؟ گفت نه در آن سوخته ام!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه میکنم گاه یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی میکنم گاه یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند گاه یک عشق آن قدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یــه وقتــایــی هســت کــه بایــد لــم بــدی یــه گــوشــه

جــریــان زنــدگــیت رو فقــط مــرور کنــی

بعــدشــم بگــی :

بــه سلــامتــی خــودم کــه اینقــدر تحمــل دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کسی دراین سوز و سرما دست هایت را نمیگیرد

در جیب بگذارشان...

شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد...

که هنوز هم گرم است

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:دوستان آلبوم جدید شاهین نجفی به نام هیچ هیچ هیچ منتشر شده

YOU



خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.

او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می ده

############################

در اندرون همه ما خزانه‌ای بیکران از عشق و شادمانی و نعمت هست که می‌تواند آنچه را که در آرزوی آنیم، برایمان فراهم کند
############################
دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است
############################

اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد
عشق بها دارد ... من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم یک دنیا اشک ... آری ... عشق بها دارد !!!
############################
آره زندگیم همینه !دیگه چاره ای ندارم !صبح تا شب این شده کارم یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم
############################
چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست
############################
می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم
############################
دستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
############################
شنیدم که شمشیر یکی را دوتا می کند بنازم به شمشیرعشق که دوتا رایکی می کند .

(با تشکر فراوان از دوست خوبم حامد که منو شرمنده کرد)







ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:این پست رو عمدا خالی گذاشتم تا شما بنویسینش

شما تو نظرات متناتون رو بزارید تا من وارد این پست بکنم

منتظر همه بازدید کننده ها هستم

♫ S ♫

خیلی دیره ؛
وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود ،
بیشتر از همه دوستت داشت ،
ولی ....
تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود ... !

• • • • • •

تلاش برای یک رابطه از دست رفته
مثل اینه که بخوای
یک چای سرد شده رو با ریختن آب جوش گرم کنی
نه رنگش مثل اول میشه… نه طمعش…

• • • • • •

دوست داشتن درست از جایی شروع می شه که

ضربان قلبت با دیـــــدنش غیر طبیعی بزنه ....


• • • • • •

هر چقدر هم چشمانت را بشوری هیچ فایده ای ندارد...


زندگیـــ همینیهـــ کهــ هســــــت ....

• • • • • •

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت

ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت
ای کاش یکی می آمد و غم ها را

از قلب اهالی زمین بر میداشت . . .

• • • • • •

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت
هر کسی غصه ی اینکه چه میکرد نداشت
چشمه ی سادگی از لطف زمین میجوشید
خودمانیم ....
زمین این همه نامرد نداشت...!
(حسین پناهی)
____________________________________________________________




KING

سلطه گری را گفتند چه خوری ؟ گفت: گوشت ملت گفتند:چه نوشی ؟ گفت: خون ملت…………

گفتند: چه پوشی ؟ گفت: پوست ملت وی را گفتند از چه راه اینها را بدست میاوری ؟ گفت: از جهل مردمان!

گفتند، ازجهل چگونه نگهداری و مراقبت میکنی؟ گفت در جعبة‌ طلائی خرافات !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن :ببخشید اگه تلخ شد

#»[ؤٍٍ#

قوی ترین آدم جهان هم که باشی ، یه وقت هایی هست که

دستی باید لمست کنه, تنی تنت رو داغ کنه و لبی طعم لبت رو بچشه...

****************************

مهـــــم نیست که کجـا زندگـــــی کنی و چی بپوشـــــی و چی داشته باشـــــی...

عاشـــــق که باشـــــی

انـــــگـــار تـــــــــو بــــــهـــــــشـــتی ....!

****************************

حُرمتِ گل‌ســـــرخ

وقتی میــــان دست‌هات شکست

مـــــــن.....، تمام شده بودم.

باقــــــی......؛ تلاشی بودْ ....بیهوده!

****************************

عشقت
طعـــــم گس تنهـــــایی می داد!!!
از همــــان دوستت دارم های کالــــت

بایـــــد می فهمیدم!!!

****************************

تمـام دنیــــــــــا هم که بگـویند
تـو مـال مــــــــــن نیـستـــــــی
بــــاز هم این دل زبان نفهــــــم

بهــــــــــــانه ات را میگیــــــرد ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«

در میان دست هایت عشق پیدا می شود
زیر باران نگاهت نسترن وا می شود
با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو
مهربانی قلبت خوب معنا می شود

##################

دوستت دارم...
یکـ کلمــه است بـا دنیـــایی* از مسئـولیت ،
گفـــتنش هنـــر نیست
مسئولــــیت پذیـــریش هنــــر است

##################

گاهی نباید ناز کشید انتظار کشید


آه کشید درد کشید فریاد کشید

تنها باید دست کشید و رفت ...!

##################

پروانه صفت چشم به تو دوخته بودم
وقتی که خبر دار شدم سوخته بودم
خاکستر جسمم به سر شمع فروریخت

این بود وفایی که من آموخته بودم

##################

خواهش می کنم پنجره را باز بگذار و برو ... هوای دلم به وسعت ِ تمام ِ حرف های نگفته ، گرفته است

##################

برفــــــ باشد !
باران ..
یا آفتاب
چتر نمی خواهمــــــــ !
بگو معنی لغاتــــــ را از نــ و بنویسنـــــ ــد ..!

" امنیتـــــــ " حصار دستــــــ های تــ و ستـــــــ !

##################

خدایا ! دستانی را در دستانم قرار بده که پاهایش با دیگری پیش نرود

##################

می نویسم دوستت دارم و
قایمش می کنم
تو به درد زندگی نمیخوری

تورا باید نوشت وگذاشت
وسط همان شعرها وقصه هایی

... که ازشان امدی

##################

این روز ها ...

انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنن...

___________________________________________________

پ.ن:ببخشید ایندفعه اگه زیاد شد


♣درخت سیب♣

نیوتن اگر جاذبه را درست می فهمیدمعشوقه اش از درخت سیب

متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت :اشک های من هم

به زمین می افتاد اما ...تو سیب را ترجیح دادی !!!

Rain

هیچ کس
کسی را که می‌خواهد
پیدا نمی‌کند
... ما انسان‌ها
یا دیــــــــــر به هم می‌رسیم
یا آنقدر زود
که نــــمی‌فهمیم ، به هم رسیده‌ایم....

×××××××××××××××××××

کلاغ ها هم موتزارت مینوازند

بهارها هم دوباره می آغـازند

افکار تازه دوباره در پــروازند

کافیست عاشق باشــــــــــــــــــــــ ـــــــی

×××××××××××××××××××

بزرگ راههای مهندسی ساز ما را به هم نمی رسانند،

عشق با قوانین بیگانه است

از بیراهه ها بیا

برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد...

×××××××××××××××××××

بیچاره اونی نیست که تنهـــاستـــــــــــ....اون یِ که همه فکر می کنن تنهـــا نیستــــــــــ

×××××××××××××××××××

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما

برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است....

×××××××××××××××××××