♫موزیک♫

تا کی‌ دل‌ من‌ چشم‌ به‌ در داشته‌ باشد ؟
ای‌ کاش‌ کسی‌ از تو خبر داشته‌ باشد
آن‌ باد که‌ آغشته‌ به‌ بوی‌ نفس‌ توست‌
از کوچه‌ ما کاش‌ گذر داشته‌ باشد

از این عادت با تو بودن هنوز

ببین  لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز 

 اگه بیتو باشم منو میکشه

من که با نگاه شیرین تو فرهاد شدم
مگه این کافی نبود که منو مجنون کردی؟

تو روز و روزگار من

بی تو روزای شادی نیست

تو دنیایی منی اما!

به دنیا اعتمادی نیست...!!!

جای رد پای تو توی قلب من
پر نمی شه هرگز تویی تمام من
کوک تار قلبم تار موی تو
تک دلیل بودن، بودن کنار توست

چقدر سخته که چشمات رنگه غم باشه ولی ظاهر پر از خنده

چقدر سخته که عشقت تو آسمون باشه، ولی آسون بگن چنده

Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

نگفتمت نرو گلایل این زمین به قدر یک کفن کفافِ ریشه نمیدهد
نگفتمت که جز بوی چرکِ چاکِ سینه های خالی از قلب در فضا نمی دمد
نگفتمت که این جماعت جریده با خطُ  رد وحشیِ نگاهت غریبه اند
نگفتمت که جای بوسه آلتی کریه بر دهانِ سرخ آتشت می نهند

وقتی کسی رو دوست داری حاضری دنیا بد باشه
فقط اونی که دوست داری عاشقی رو بلد باشه

__________________________________

پ.ن:همه نوشته های بالا قسمت های مورد علاقه من از ترانه های مختلفه(البته ادامه داره)

خوشحال میشم شما هم قسمت مورد علاقه ترانه هاتون رو تو نظرات بذارید تا یه پست تو وبلاگ بزارم در ضمن اگه لینک هر کدوم از این آهنگ رو هم خواستین بگین تا براتون بزارم

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهور دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

خیلی قشنگ بودمثل همیشه...
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی

نظر لطفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد