▬ پناه ▬

کاش می توانستم


دست اتفاق را بگیرم


که نیفتد...!!
***********************
شیرین بهانه بود!
فرهاد تیشه میزد تا نشنود
صدای مردمانی را که در گوشش میخواندند:
دوستت ندارد
********************************
تقویمم پر شده

از روزها ی بی تو

این روزهای بی تو کی تمام می شود....
***************************

اینجــــا ، عشــــق قنـــــدیـــــل می بنـــــدَد ،

بــــا ایـــن واژه هــــای یَـــــخ زَده !

نگفتـــــه بــــودی

دَمـــــای ، نبـــــودَنتـــــ زیــــر ِ صفــــر استـــــ . . . !
*****************************

گاهی اوقات حس آخرین بیسکوئیت مونده تو

بسته ساقه طلایی رو دارم
: شکسته...تنها...

♥ولنتاین♥

گاهی فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم . . .

^^^^^^^^^^^^^^

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو… تمام گُمشده منی . . .

^^^^^^^^^^^^^^

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی

^^^^^^^^^^^^^^

پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا

به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند ، بباران . . .

______________________________________________________

پ.ن:ولنتاین تون مبارک دوستان-http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86

ولی در کل به نظرم 29 بهمن یعنی سپندارمذگان خودمونو عشقه

شبانه

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش . . .

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی . . .

###############

سیاهی شب را در چشمانت به بند میکشم تا هربار که به تو مینگرم زیبایی نور ماه را تنها در چشمان تو ببینم . . .

###############

شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود ، باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود . . .

################

دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .

################

هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن: اعتماد، قول، رابطه، قلب زیرا وقتی اینها میشکنند صدا ندارند.

################

♫افسوس♫

هنوزم چشمای تو، مثل شبای پر ستاره ست
هنوزم دیدن تو، برام مثل عمر دوباره ست

هنوزم وقتی می خندی، دلم از شادی می لرزه
هنوزم با تو نشستن، به همه دنیا می ارزه

اما افسوس تو رو خواستن،دیگه دیره؛ دیگه دیره
اما افسوس به نخواستن،دلم آروم نمی گیره؛نمی گیره

تا گلی بر سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت
شبنمی غمزده از گوشه چشمان من آویخت

دوری بین من و تو؛دوری باغ و تماشاست
دوری بین من و تو؛دوری ماهی و دریاست
اما افسوس تو رو خواستن،دیگه دیره؛ دیگه دیره
اما افسوس به نخواستن،دلم آروم نمی گیره؛نمی گیره

___________________________________________

خواننده اثر استاد تورج شعبانخوانی است(البته خواننده هایه دیگه ای هم خوندن)

شاعر:؟


♥...♥

گناه نه، چاره ایی نبود...

طعم سیب میداد لبهانت

طاق زدم بهشت را ، با آغوشت

***********************

حالم گرفته از این شهر

که آدمهایش همچون هوایش ناپایدارند

گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود

گاه چنان آلوده که نفست می گیرد.

*********************


تو گفتی احتمالش هم محال است
رسیدن، ما شدن، رویای کال است
ولی بد نیست این را هم بدانی
حقیقت اتفاق یک خیال است

 
*************************

 

و ندایی که به من میگوید :

«
گر چه شب تاریک است

«
دل قوی دار،

سحر نزدیک است

****************************

چقدر سخته کسی اوج غمت رو حس نکنه و آروم یه لبخند بزنه ... و بگه: میفهمم چی میگی ... و تو آروم بغضی که رسیده به مرز پلک هات رو برگردونی و بگی : ... ممنون!

 

**********************

 

هیچ انتظاری از کسی ندارم!

و این نشان دهنده ی قدرت من نیست!

مسئله ،

خستگی از اعتماد های شکسته است





○rain○


با عشق باریدم
اما چه حیف
که با چتر
آمدی
...

♥راهرو♥

از این راهرو یک نفر رد شده

که عطرش همونه که تو می زنی

برای به زانو در آوردنم

تو از مرگ حتی جلو میزنی

 از این راهرو یک نفر رد شده

مث ِ وقتایی که تو ناراحتی

نفس میکشم با تمام وجود

عجب عطر خوبی زده لعنتی

صدات میکنم تا همه بشنون

جواب ِ صدام غیر ِ پژواک نیست

من اونقد شکستم حس میکنم

که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

 یه جوری دلم تنگ میشه برات

محاله بتونی تصور کنی

گمونم نمیتونی حتی خودت

جای خالیتو تو دلم پر کنی

از این راهرو یک نفر رد شده...

_________________________________

پ.ن:شاعر این کار خانم مونا برزویی هستن و خواننده هم آقای علی لهراسبی

**********


                          کسی چه میداند امروز چند بار فرو ریختم...
                     از دیدن کسی که تنها لباسهایش شبیه به تو بود...


                               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


فاصله هارا بگذار برای خودشان
تا میتوانند قد علم کنند،
چه باک..
ما از ورای تمام حصار ها
بازهم عاشقانه میگوییم...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


بیزارم از اینکه اسم هرزگی هایت را آزادی و

اسم نگرانی هایم را گیر میذاری و

برای بی تفاوتیهایت اعتماد را بهانه می آوری.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


بس کن آسمان

داغی که بر دلم نشسته

با این سرما و یخبندان سرد نمی شود...



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه میخورد بر سقف قلبم
یادم آرد روی ماهت، باورت شاید نباشد

که دلم تنگ است برایت دلم تنگ است برایت!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

یه وقتایی لازم نیست

بین دو نفر حرفی زده بشه

همین که دستت رو آروم بگیره

یه فشار کوچیک بده

همین تموم گفتنی هاست

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

♥♣♥♣♥

شاد کردن قلبی با عمل، بهتر از هزاران سر است که به نیایش خم شده باشد.

< گاندی >


♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥


خاکستر گفت:آتش را می بخشم،ولی تبر را هرگز.


♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥


همیشه سرت رو بالا بگیر
حتی جلو کسی که غرورت جلوش خرد شده
چون باید نشون داد نگاهت همیشه به اون بالاست!


♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥



وقتی به دنیا می آییم در گوشمان اذان می گویند


و وقتی می میریم برایمان نماز می خوانند

زندگی چقدر کوتاه است فاصله ی بین اذان تا نماز.....



♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥

گاهی خدا درها را می بندد

و زیباست که فکر کنیم در بیرون بادی می آید

و او می خواهد از ما محافظت کند......

♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥


______________________

امتحانا تموم شد و انشالله باز وبلاگ هر روز آپدیت میشه

اگه نظر بدین خوشحال میشه

منتظر همه شما دوستای خودم هستم