▬ پناه ▬

کاش می توانستم


دست اتفاق را بگیرم


که نیفتد...!!
***********************
شیرین بهانه بود!
فرهاد تیشه میزد تا نشنود
صدای مردمانی را که در گوشش میخواندند:
دوستت ندارد
********************************
تقویمم پر شده

از روزها ی بی تو

این روزهای بی تو کی تمام می شود....
***************************

اینجــــا ، عشــــق قنـــــدیـــــل می بنـــــدَد ،

بــــا ایـــن واژه هــــای یَـــــخ زَده !

نگفتـــــه بــــودی

دَمـــــای ، نبـــــودَنتـــــ زیــــر ِ صفــــر استـــــ . . . !
*****************************

گاهی اوقات حس آخرین بیسکوئیت مونده تو

بسته ساقه طلایی رو دارم
: شکسته...تنها...

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com

داداش اینا رو خودت میگ؟؟

دمت گرم بابا!!عالی بودن...

نه دادا
من از جا های مختلف جمع آوری می کنم

ماهور یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام دوست عزیزم....
ممنون به خاطر حضورتون....
منم لینکتون کردم

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد