♫HICH♫

درد دارد وقتی ...

من عاشقانه هایم را مینویسم ...

دیگران یاد عشقشان می افتند...

اما تو بی خیالی!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پرسیدم عشق چیست؟ گفت آتش است. گفتم مگر آنرا دیده ای؟ گفت نه در آن سوخته ام!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه میکنم گاه یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی میکنم گاه یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند گاه یک عشق آن قدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یــه وقتــایــی هســت کــه بایــد لــم بــدی یــه گــوشــه

جــریــان زنــدگــیت رو فقــط مــرور کنــی

بعــدشــم بگــی :

بــه سلــامتــی خــودم کــه اینقــدر تحمــل دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کسی دراین سوز و سرما دست هایت را نمیگیرد

در جیب بگذارشان...

شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد...

که هنوز هم گرم است

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:دوستان آلبوم جدید شاهین نجفی به نام هیچ هیچ هیچ منتشر شده

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com

عجب چیزایی نوشتی ایول کلی حال کردم...!

ماهور سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

خیلی قشنگ گفتی:
اما تو بی خیالی!!!
مرسیییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد