چند جمله ی ...2

 تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟

ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

 آن باد که آغشته به بوی نفس توست

از کوچه ما کاش گذر داشته باشد . . .


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد . . .


دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم

حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست

باز هم از انتهای دل صدایت میکنم . . .


دیشب که باران آمد، میخواستم سراغت را بگیرم اما خوب میدانستم

باز هم که پیدایت کنم، باز زیر چتر دیگرانی



فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش /

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش


زندگی یک اثر هنریست ، نه یک مسئله ی ریاضی

بهش فکر نکن ، ازش لذت ببر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد