جملات بارانی

همیشه ابرا می بارن اما همه عاشق ستاره ها میشن مواظب باش

چشمک ستاره، گریه ی ابرو از یادت نبره...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی / آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ، ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم ، به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ



باز باران با ترانه با گوهر های فراوان میخورد بر بام خانه

یادم آید روز باران گردش یک روز دیرین خوب و شیرین توی جنگل های گیلان

کودکی 10 ساله بودم

شادو خرم چست و چابک

با 2 پای کودکانه میدویدم همچو آهو میپریدم از سر کوه دور میگشتم ز خانه

[ بدون نام ] شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

اسممو ننوشتم یادم رفت :D

من بودم ;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد