<جمله کده>

رد پاهایم را پاک می کنم
به کسی نگویید
من روزی در این دنیا بودم.
خدایا
می شود استعـــــفا دهم؟!
کم آورده ام ...!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

در نهان به آنانی دل میبندیم که دوسمتان ندارند
و در آشکارا از آنانی غافلیم که دوسمتان دارند
این است دلیل تنهایی ما(دکتر شریعتی)
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند . . .
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین ، فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند . . .
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
اینجا سرزمین واژه های وارونه است:
جایی که گنج، "جنگ" می شود
درمان، "نامرد" می شود
قهقه، "هق هق" می شود
اما دزد همان "دزد" است
درد همان "درد"
و گرگ همان "گرگ"
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
گناه نه !
چاره ای نبود...
طعم سیب می داد لب هایت
طاق زدم بهشت را ، با آغوشت!!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی،
ابر باش تا منتظرت باشن که بباری..

نظرات 2 + ارسال نظر
بیــ نــامــ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://azchibegam.blogsky.com/

سلامــ.منم شمارو لیـــنک کردم دوست من....

مرسی ممنون

بیــ نــامــ جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://azchibegam.blogsky.com/

likeeeee


مے پسـندم پاییـز را

که معافـم مے کنـد

از پنـهان کردن ِ

دردے(!) که در صـدایم مے پیچـد ُ

اشکے(!) که در نگاهـم مے چرخـد ؛

آخر همه مـے داننـد


سـرما (!) خورده ام !! .

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد