••• خارج از بحث •••

من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم.

زیرا عقل ندارد و شاخ هم دارد! ابن سینا


•••••••••••••••••••••••••••


لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود،
می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد. نارسیس


•••••••••••••••••••••••••••


مدتها پیش آموختم که نباید با خوک کشتی گرفت،
خیلی کثیف می‌‌شوی و مهم‌تر آنکه خوک از این کار لذت می‌برد. جورج برنارد شاو


•••••••••••••••••••••••••••


درد من تنهایی نیست؛بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت؛ بی

عرضگی را صبرو با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می
نامند.گاندی


•••••••••••••••••••••••••••


اگر نتوان آزادی و عدالت را یک جا داشت و من مجبور باشم میان

این دو یکی راانتخاب کنم آزادی را انتخاب می کنم تا بتوانم به بی عدالتی اعتراض کنم.

آلبر کامو


•••••••••••••••••••••••••••




نظرات 1 + ارسال نظر
الینا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://new-sms-poem.blogsky.com/

سلام
خوشحالم که خوشت اومده از وبلاگم
شما هم متن های قشنگی داری
ممنون که لینک کردی منو
منم شما رو لینک میکنم
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد